Κράτηση Ταξί

 

Επαγγελματίες Οδηγοί                                                    Καμία κρυφή χρέωση!                               Μεταφορά ακριβώς στον προορισμό σας
Κάλυψη σε περίπτωση καθυστέρησης πτήσης!          Άμεση επιβεβαίωση της κράτησης          24ωρο τηλέφωνο επικοινωνίας

 

Kάντε on line κράτηση ταξί από και πρός τα αεροδρόμια , λιμάνια και άλλες τοποθεσίες σε όλο τον κόσμο μέσα από το Aeroporiko Eisitirio.

Γιατί οnline κράτηση Taxi

1. Εξοικονομήστε χρόνο & χρήμα!
2. Πληρώστε μόνο on line
3. Καμία κρυφή χρέωση
4. Κάλυψη σε καθυστερήσεις
5. Ασφαλισμένοι, επαγγ. οδηγοί
6. Άμεση επιβεβαίωση κράτησης
7. 24ωρο τηλέφωνο επικοινωνίας

Γλιτώστε από τις ουρές για ταξί στα αεροδρόμια. Όχι άλλες καθυστερήσεις και υπερβολικές χρεώσεις. Η μεταφορά σας έχει πληρωθεί on line και δεν θα σας ζητηθεί ποτέ να πληρώσετε επιπλέον χρήματα στον οδηγό.

Η online υπηρεσία κράτησης ταξί είναι ιδανική για όλες τις κατηγορίες επιβατών όπως επιχειρηματίες, οικογένειες, ζευγάρια αλλά και εταιρίες για να οργανώσουν τη μεταφορά των συνεργατών τους, στις ανταγωνιστικότερες τιμές!

4 Βήματα κράτησης Taxi

1. Επιλέξτε την τοποθεσία που θέλετε να μεταβείτε.
2. Το σύστημα υπολογίζει με ακρίβεια την τιμή και το χρόνο του δρομολογίου.
3. Προχωρήστε στην online κράτηση.
4. Παραλάβετε το επιβεβαιωτικό email κράτησης.

Όλες οι κρατήσεις είναι αυτόματα επιβεβαιωμένες και μπορείτε να κάνετε κράτηση ακόμα και 8 με 12 ώρες πριν την άφιξη σας στο σημείο έναρξης της διαδρομής. Αν  για παράδειγμα η πτήση σας προσγειώνεται στις 21:00 στο αεροδρόμιο, μπορείτε να κάνετε κράτηση ακόμα και στις  13:00 την ίδια ημέρα!  Σε περίπτωση καθυστέρησης της πτήσης σας, το taxi θα περιμένει όσο χρειαστεί και δεν θα χρεωθείτε τίποτα επιπλέον.

Οργανώστε πλήρως τις διακοπές ή το επαγγελματικό σας ταξίδι μέσα από το Aeroporiko Eisitirio κάνοντας:

Συχνές ερωτήσεις στην online κράτηση Taxi

Ολοκλήρωσα την κράτηση μου online, τι πρέπει να κάνω τώρα;

Παρακαλούμε ελέγξτε το e-mail σας. Σας έχει αποσταλεί ένα επιβεβαιωτικό e-mail καθώς επίσης και η απόδειξη πληρωμής της κράτησή σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση που δηλώσατε. Παρακαλούμε ελέγξτε προσεκτικά και ενημερώστε μας άμεσα σε περίπτωση που τα στοιχεία της κράτησης σας δεν είναι σωστά. Είναι αποκλειστικά δική σας ευθύνη να διασφαλίσετε ότι οι λεπτομέρειες της κράτησής όπως ο αριθμός πτήσης, οι πληροφορίες επικοινωνίας , είναι απολυτά σωστές. Παρακαλούμε να εκτυπώστε και να έχετε μαζί σας μόνο το επιβεβαιωτικό e-mail για όταν φτάσετε στον προορισμό σας.

Δεν παρέλαβα το επιβεβαιωτικό e-mail.

Παρακαλούμε ελέγξτε το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας σας (spam). Μερικές φόρες τα επιβεβαιωτικά e-mail καταλήγουν εκεί εξαιτίας των φίλτρων spam.

Σίγουρα δεν θα πληρώσω τίποτα άλλο; Έχω πληρώσει τα πάντα;

Ναι, έχετε πληρώσει όλο το απαιτούμενο ποσό. Μόνο σε περίπτωση που απαιτούνται διορθώσεις στην κράτησή σας για τις οποίες συνεπάγεται κόστος, όπως ακυρωτικά κλπ, θα υπάρξουν επιπρόσθετες σχετικές χρεώσεις. Στις περιπτώσεις αυτές θα χρεωθεί η πιστωτική σας κάρτα και δε θα σας ζητηθεί ποτέ να πληρώσετε μετρητά στον οδηγό του οχήματος που θα σας μεταφέρει. Το φιλοδώρημα στον οδηγό είναι στην διακριτική σας ευχέρεια.

Ποιος θα με περιμένει στο αεροδρόμιο, με τι όχημα;

Η υπηρεσία κράτησης ταξί προσφέρεται μόνο μέσω επαγγελματιών, πλήρως ασφαλισμένων και μη καπνιζόντων οδηγών που φέρουν όλες τις απαραίτητες τοπικές κυβερνητικές άδειες. Σε όλους τους προορισμούς οι συνεργαζόμενες εταιρίες ταξί ή μεταφορών είναι διαπιστευμένες και ελέγχονται από κυβερνητικούς οργανισμούς. Όλα τα οχήματα που χρησιμοποιούνται είναι σε τελεία κατάσταση προσφέροντας όλες τις σύγχρονες ανέσεις όπως air-condition, μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους, παιδικά καθίσματα (εφόσον ζητηθεί στη φόρμα κράτησης) κλπ.

Σίγουρα θα με περιμένει ο οδηγός; Πως θα με γνωρίσει;

Ο οδηγός θα σας περιμένει στο σημείο άφιξής σας . Όλες οι πτήσεις/αφίξεις παρακολουθούνται γι’ αυτό το λόγο δηλώνετε τα στοιχεία άφιξης του αεροπλάνου/πλοίου. Είναι πολύ σημαντικό οι πληροφορίες αυτές να είναι ακριβείς. Ο οδηγός θα σας περιμένει με το Όνομα σας ευκρινώς γραμμένο σε μια ταμπέλα. Εάν για κάποιο λόγο δε βρείτε τον οδηγό ή ο οδηγός δεν σας εντοπίσει (καθυστέρηση στο τελωνείο, λάθος έξοδος αφίξεως κλπ) θα γίνει προσπάθεια επικοινωνίας στο τηλέφωνο που έχει δηλωθεί στην κράτηση. Είναι δική σας ευθύνη να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο ανάγκης το οποίο βρίσκετε στο επιβεβαιωτικό e-mail. Εάν δεν τηλεφωνήσετε ενδεχομένως η κράτησή σας να ακυρωθεί με δική σας υπαιτιότητα.

Τι θα συμβεί σε περίπτωση καθυστέρησης της πτήσης μου ( ή του πλοίου, τρένου, κλπ);

Μην ανησυχείτε. Ανεξάρτητα από την καθυστέρησή σας, ο οδηγός θα σας περιμένει στο σημείο άφιξης. Υπάρχει συνεχής επαφή με τις πληροφορίες αεροδρομίων/λιμανιών ώστε να ρυθμιστεί η ώρα παραλαβής σας. Πάραυτα καλό είναι να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο ανάγκης το οποίο βρίσκετε στο επιβεβαιωτικό e-mail και να ενημερώσετε σχετικά με τα νέα δεδομένα της άφιξή σας.

Τι θα συμβεί εάν έχουν απεργία οι οδηγοί ή συμβεί κάποιο άλλο απροσδόκητο γεγονός;

Σε μερικές χώρες οι απεργίες είναι συχνό φαινόμενο. Σε τέτοια περίπτωση γίνει κάθε δυνατή προσπάθεια για να μεταφερθείτε στον προορισμό σας. Στην πολύ απίθανη περίπτωση που δεν ολοκληρωθεί η μεταφορά σας, θα πραγματοποιηθεί πλήρης επιστροφή χρημάτων.

Η πτήση μου είναι σε λίγες ώρες, μπορώ να κλείσω ταξί;

Σχεδόν σε όλους τους προορισμούς μπορούν να επιβεβαιωθούν κρατήσεις δια μέσου του online συστήματος κρατήσεων έως και 8-12 ώρες πριν της άφιξής σας.

Η πτήση μου είναι σε λίγες ώρες, μπορώ να κλείσω ταξί;

Σχεδόν σε όλους τους προορισμούς μπορούν να επιβεβαιωθούν κρατήσεις δια μέσου του online συστήματος κρατήσεων έως και 8-12 ώρες πριν της άφιξής σας.

Έχουμε και ένα παιδί μαζί, παρέχετε παιδικό κάθισμα;

Στις πιο πολλές χώρες, ναι. Η επιλογή εμφανίζεται αυτόματα στο σύστημα κρατήσεων. Στις περισσότερες περιπτώσεις παρέχεται αυτή την υπηρεσία χωρίς κανένα κόστος (διαφορετικά αναφέρεται το κόστος χρέωσης). Το όχημα που θα σας περιμένει θα έχει εξοπλιστεί ανάλογα.

Έχουμε πολλές αποσκευές μαζί μας, θα δημιουργηθεί πρόβλημα;

Δε τίθεται όριο στον αριθμό των αποσκευών που μπορείτε να έχετε μαζί σας. Όλες οι αποσκευές που μπορούν να χωρέσουν στους αποθηκευτικούς χώρους του οχήματος σας, είναι ευπρόσδεκτες. Παρακαλείστε όμως να είστε ρεαλιστικοί στον υπολογισμό για το πόσες αποσκευές μπορούν να χωρέσουν στο όχημα. Εάν πιστεύετε ότι έχετε περισσότερες αποσκευές μαζί σας απ’ ότι θα χωρέσει το όχημα που έχετε κλείσει, επιλέξτε “μεγάλες αποσκευές” στη φόρμα κράτησης ταξί, ούτως ώστε να εκτιμηθεί το ενδεχόμενο να σας προταθεί εναλλακτικό όχημα με αντίστοιχη χρέωση. Εάν δεν γίνει ενημέρωση κατά τη διάρκεια της κράτηση (επιλέγοντας το αντίστοιχο πεδίο), ενδεχομένως να μην χωρέσουν οι αποσκευές σας στο όχημα και να υπάρξουν καθυστερήσεις για να χρησιμοποιηθεί διαφορετικό/επιπλέον όχημα. Αυτή η τροποποίηση επιφέρει επιπλέον χρέωση την οποία θα πρέπει να επιβεβαιώσετε ώστε να σας προσφερθεί η υπηρεσία.

Θέλω να κλείσω και την επιστροφή μου, μπορώ;

Φυσικά, μπορείτε να κλείσετε, με έκπτωση, την επιστροφή σας κατά τη διαδικασία της online κράτησης ταξί.